Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Reorganizacja w ratuszu: nowe wydziały, nowi kierownicy

red.
Pleszewski ratusz lada dzień czeka duża reorganizacja. Jak podkreśla burmistrz Arkadiusz Ptak, część zmian, choćby położenie szczególnego nacisku na ochronę środowiska, akcentował już w czasie kampanii wyborczej.

Chodzi o optymalne wykorzystanie obecnego zasobu kadrowego - mówił z uśmiechem burmistrz Arkadiusz Ptak, podkreślając, że reorganizacja nie przyniesie za sobą zatrudnienia nowych urzędników. Wręcz przeciwnie, dwie osoby nie będą dłużej pracowały w ratuszu.

Pierwszą z nich jest Przemysław Marciniak, który w ubiegłym tygodniu wygrał konkurs na stanowisko nowego dyrektora Domu Kultury w Pleszewie i tam przeniesie się od 1 marca. Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej, którego do tej pory był kierownikiem, zostanie zlikwidowany. Część obowiązków związanych przede wszystkim z promocją, nowy dyrektor zabierze ze sobą do Domu Kultury. Obsługę medialną zapewniać będzie natomiast dwuosobowe Biuro Prasowe, którego kierownikiem będzie rzecznik prasowa ratusza Anna Bogacz. Biuro będzie mieściło się na pierwszym piętrze.

Zadania związane z organizacjami pożytku publicznego czy współpracą zagraniczną odpowiedzialny za nie dotychczas urzędnik zabierze do Wydziału Organizacyjnego, który będzie się znajdował w dotychczasowych pomieszczeniach Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej.

Drugą osobą, która rozstaje się z ratuszem jest Jarosław Krawczyk - architekt miejski, który zakończył pracę w urzędzie za porozumieniem stron. Tymczasem, z połączenia wydziałów gospodarki gruntami oraz architektury i urbanistyki powstanie wydział gospodarki nieruchomościami i planowania przestrzennego, którego kierownikiem będzie Roman Łukasik.

Z Wydziału Gospodarki Komunalne wyłączona zostanie jednostka zajmująca się ochroną środowiska. Jej siedziba będzie znajdować się w budynku Prokuratury Rejonowej, żeby zapewnić ścisłą współpracę ze strażą miejską. Kierownikiem Wydziału Ochrony Środowiska będzie Marta Chrzanowska - dotychczas zastępca kierownika Wydziału Gospodarki Komunalnej.

Jak zapewnia burmistrz, do mieszkańców trafi ulotka, w której znajdą się kompetencje poszczególnych wydziałów po reorganizacji. Przeprowadzka wydziałów zaplanowana jest na sobotę, 2 marca. Pomogą w niej pracownicy Przedsiębiorstwa Komunalnego. Ratusz na nowych zasadach będzie więc w praktyce funkcjonował od poniedziałku, 4 marca.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pleszew.naszemiasto.pl Nasze Miasto