W czasie kontroli urzędnicy będą weryfikować, czy liczba osób zamieszkujących daną nieruchomość jest zgodna z informacją podaną w deklaracji.
- W przypadku uzasadnionych wątpliwości, właściciel nieruchomości zostanie wezwany do wyjaśnień. Apeluję do wszystkich właścicieli nieruchomości, u których wystąpiła zmiana dotycząca liczby osób zamieszkujących nieruchomość o złożenie nowej deklaracji. Deklaracja złożona niezgodnie ze stanem faktycznym prowadzić będzie do wydania decyzji administracyjnej ustalającej wysokość opłaty z naliczeniem zaległości i odsetek podatkowych - informuje wójt Marek Zdunek.
Warto pamiętać, że zgodnie z przepisami, właściciel nieruchomości zobowiązany jest złożyć deklarację w terminie 14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości, a w przypadku zmiany danych zawartych w deklaracji, złożyć nową w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?