Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pleszew. Pleszewski lokal mierzy się z falą hejtu w internecie

Piotr Fehler
Piotr Fehler
Mało która potrawa wzbudza tak wielkie emocje jak kebab. Nie spotkaliśmy się jeszcze z sytuacją, aby spośród dziesięciu spytanych osób wszystkim smakował ten sam. Zawsze znajdzie się ktoś, kto powie, że mięso jest za suche, że jest go za mało...

Fala hejtu w internecie

Okazuje się, że podobne emocje w Pleszewie wywołuje pizza kebab. Na portalu społecznościom pojawił się wpis jednej z mieszkanek Pleszewa, która postanowiła zamówić pizzę z kebabem z lokalu Gastro 24h. - Pizza niby z kebabem... same skóry od kurczaka. Nie polecam" - napisała. W internecie na lokal wylała się fala hejtu. Pod wpisem pojawiły się kolejne negatywne opinie, w których obrażany jest również właścicielem oraz jego lokal. Warto przy tym pamiętać, że dobra opinia klientów nie wzbudza takich emocji i zainteresowania jak nieprzychylna. Okazuje się wówczas, że pod tego typu postami każdy staje się kulinarnym ekspertem.

O całą sytuację postanowiliśmy zapytać właściciela lokalu Maciej Janowicza. - Łatwo jest dyskredytować kogoś publicznie, a przecież każdemu może powinąć się noga. Przy takiej ilości zamówień i wydawanych posiłków może się zdarzyć, że nie wszystko uda się dopilnować - zaznacza Maciej Janowicz z Gastro 24h i dodaje, że na pizzy nie wylądowała żadna skóra z kurczaka, były to jedynie mocniej przypieczone kawałki kebabu.

- Tzw. pierwsza warstwa z kuli kebabu, która przez wielu uznawana jest za najsmaczniejsze i najlepiej przyprawione. Mogę zapewnić, że w naszym lokalu stawiamy na świeże, sprawdzone i wysokiej jakości produkty. Dotyczy to również kebabu - podkreśla

.

Gastronomia to trudna branża

Jak przyznaje Maciej Janowicz zdarzają się oczywiście przypadki, że klient jest niezadowolony.

- Reklamacje zgłaszane przez naszych klientów są 99 % rekompensowane w postaci wymiany dania bądź zwrotu pieniędzy - tłumaczy.

I choć branża gastronomiczna jest uznawana za jedną z najcięższych do prowadzenia, a na sukces składa się wiele elementów. - Praca pod presją czasu przy dużej ilości zamówień, to nieodzowny element - podkreśla właściciel Gastro 24h i dodaje, że mimo wielu niedogodności trafiają się też bardzo roszczeniowi klienci, z którymi wszelkie próby podjęcia rozmów są nieudane, a największą satysfakcję daje im robienie antyreklamy i narażanie restauracji na straty.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pleszew.naszemiasto.pl Nasze Miasto