W czasie zajęć dzieci rozwijały podstawowe funkcje poznawcze takie jak: pamięć, koncentracja uwagi, analiza, synteza wzrokowa i słuchowa oraz koordynacja ruchowa. Układały i segregowały jesienne liście według kodu .
W trakcie zajęć w sali pojawił się „robot”, dla którego dzieci programowały jesienny spacer według własnego pomysłu.
Wielką atrakcją były zadania z matą do kodowania, które prowadziły panie Marta i Magda z pleszewskiej Dwójki.
Zakodowane zadania było dla dzieci ogromnym wyzwaniem, z którymi radziły sobie świetnie, bo tego typu zajęcia towarzyszą im już kolejny rok. W przedszkolny program wplata je wychowawczyni grupy - Dorota Waliszewska- Kot.
Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?