Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Energa zamyka Punkt Obsługi Klienta w Pleszewie

IKA
Od 1 sierpnia spółka Energa zamyka Punkt Obslugi przy ul. Sienkiewicza 39. Klienci mogą korzystać z następujących kanałów kontaktu

- Telefonicznego Biura Obsługi Klienta (konsultanci dostępni pod numerem telefonu: 801 555 500; 24 266 24 22 (dla tel. komórkowych) od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00

- elektronicznego Biura Obsługi Klienta – www.ebok.energa.pl

- Najbliższego Biura Obsługi Klienta – w sytuacjach wymagających złożenia podpisu pod dokumentami.

Od 1 sierpnia płatność za energię elektryczną można realizować poprzez:

- kasy oddziałów SKOK Stefczyka
- przelewy bankowe
- przelewy elektroniczne
- polecenie zapłaty realizowane przez wszystkie banki
- Pocztę Polską

Doładowania energii do systemu przedpłatowego (pre-paid), można dokonać poprzez:

- eBOK www.ebok.energa.pl
- stronę www.energa.pl/doladujenegie
- stronę www.billbird.pl/mojedoladowania

Rozliczenia Rzeczywiste energii można realizować m.in. elektronicznie poprzez eBOK.

od 7 lat
Wideo

Krzysztof Bosak i Anna Bryłka przyjechali do Leszna

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pleszew.naszemiasto.pl Nasze Miasto