- Telefonicznego Biura Obsługi Klienta (konsultanci dostępni pod numerem telefonu: 801 555 500; 24 266 24 22 (dla tel. komórkowych) od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00
- elektronicznego Biura Obsługi Klienta – www.ebok.energa.pl
- Najbliższego Biura Obsługi Klienta – w sytuacjach wymagających złożenia podpisu pod dokumentami.
Od 1 sierpnia płatność za energię elektryczną można realizować poprzez:
- kasy oddziałów SKOK Stefczyka
- przelewy bankowe
- przelewy elektroniczne
- polecenie zapłaty realizowane przez wszystkie banki
- Pocztę Polską
Doładowania energii do systemu przedpłatowego (pre-paid), można dokonać poprzez:
- eBOK www.ebok.energa.pl
- stronę www.energa.pl/doladujenegie
- stronę www.billbird.pl/mojedoladowania
Rozliczenia Rzeczywiste energii można realizować m.in. elektronicznie poprzez eBOK.
Krzysztof Bosak i Anna Bryłka przyjechali do Leszna
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?