Od poniedziałku sprawy meldunkowe i te związane z wydawaniem dowodów osobistych mieszkańcy mogą załatwiać na parterze ratusza w pokoju 002 (w lewo od wejścia głównego). Dotychczas biura funkcjonowały na drugim piętrze.
– W sierpniu ubiegłego roku połączone zostały dwa wydziały: Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich. Pierwszy z nich zlokalizowany jest na parterze. Przeniesienie ma na celu nie tylko usprawnienie pracy Wydziału, ale i załatwienia spraw przez mieszkańców. To bowiem najczęściej odwiedzane miejsca przez petentów – tłumaczy Anna Bogacz, rzecznik UMiG w Pleszewie.
Na miejsce przeniesionego wydziału wyprowadzi się część Wydziału Finansów, do którego mieszkańcy przychodzą zdecydowanie rzadziej. Urzędnicy na drugim piętrze będą mieli także do dyspozycji dodatkowe biuro uzyskane dzięki dobudówce ratusza.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?