Nabór pierwszoklasistów. W jakim terminie trzeba złożyć dokumenty?
Nabór już się rozpoczął. Wniosek o przyjęcie dziecka do pierwszej klasy wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym należy złożyć w wybranej szkole w terminie od 10 lutego do 8 marca 2021 r. do godz. 12.00.
- Postępowanie uzupełniające trwać będzie w terminie od 15 do 30 kwietnia 2021 r. Lista osób zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych zostanie podana do publicznej wiadomości od 24 marca. Do 31 marca rodzice muszą potwierdzić pisemnie wolę przyjęcia dziecka
- wyjaśnia Anna Bogacz, rzeczniczka prasowa UMiG Pleszew.
Lista przyjętych i nieprzyjętych kandydatów do klas pierwszych zostanie podana 1 kwietnia, w postępowaniu uzupełniającym natomiast 21 maja.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Wydziale Edukacji UMiG w Pleszewie, tel. 62 7428 311 oraz w sekretariatach szkół.
echodnia.eu W czerwcu wybory do Parlamentu Europejskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?