Potężna kampania billboardowa śląskiej Fundacji Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara budzi cały czas wielkie emocje. Plakaty z rysunkami maluchów bądź dzieckiem w łonie-sercu są prawie na każdym rogu ulicy w każdym większym mieście w Polsce. W ostatnim czasie jeden z billboardów pojawił się również w Pleszewie. Wiadomo, kto stoi za tą kampanią, ale ciągle nie wiadomo, dlaczego zdecydował się na zalanie Polski tyloma kosztownymi reklamami.
Najpierw dziecko w łonie-sercu, teraz hasła nawołujące do kochania się
Kampanię poprowadzono tak, że na początku, w listopadzie i w grudniu 2020 r., na billboardach i plakatach był sam tylko rysunek dziecka połączonego pępowiną z łonem w kształcie serca. Dopiero na początku tego roku pojawiły się na nich napisy „Hospicja perinatalne”, „Jestem zależny. Ufam tobie”, oraz adres internetowy fundacji: www.fundacjakornice.pl.
Dodatkowo można zauważyć też inne plakaty z tej samej serii: przedstawiające twarz dziecka z obrazu USG i napisem „Mam 5 miesięcy” oraz najnowsze - z napisem „Kochajcie się mamo i tato” (pisownia oryginalna, bez przecinka) oraz "Dziękuję Ci całym sercem".
Kosztowna reklama "Dziękuję Ci całym sercem"
Fundacja powstała w 2018 roku, a jej prezesem jest Mateusz Kłosek, właściciel firmy Eko-Okna w Kornicach będącej jednym z wiodących producentów stolarki okiennej i drzwiowej w Europie. Firma zatrudnia kilka tysięcy osób, a jej przychody w 2020 roku przekroczyły 2 miliardy złotych.
Kampania pro-life prowadzona przez fundację na pewno nie należy do tanich. Za sprawą dwóch aktywistek: Martyny Kaczmarek i Pauliny Zagórskiej oszacowano jej koszt. Wyceny kampanii na prośbę pań dokonał Dom Mediowy Media People . Według wyliczeń ekspertów kampania tylko do 1 lutego kosztowała już około 5,5 mln zł.
Fundacja Kornice - Nasze Dzieci
To inicjatywa charytatywna, bazująca na trzech filarach: Edukacja – Wiara – Zdrowie. Jej celem jest wspieranie rodzin, jako naturalnego i najważniejszego środowiska wychowawczego dla człowieka. Jednym z podstawowych zadań, realizowanych przez Fundację „Nasze Dzieci” jest program wspierania macierzyństwa, oraz ochrony życia nienarodzonych od momentu poczęcia dziecka. Udzielamy wsparcia kobietom m.in. w ich pracy, już na etapie ciąży, by mogły realizować się nie tylko na gruncie zawodowym, ale także rodzinnym.
Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?