Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nowe billboardy w Pleszewie. Zamiast płodów rysunek dziecka i hasło "dziękuję Ci całym sercem"

Piotr Fehler
Piotr Fehler
Piotr Fehler/Marcin Stadnicki
W całej Polsce trwa akcja fundacji z Kornic koło Raciborza. W miastach pojawiają się kolejne billboardy. Także w Pleszewie możemy już zaobserwować nowe billboardy fundacji, które przedstawiają rysunek wykonany przez dziecko opatrzony hasłem "Dziękuję ci całym sercem"

Potężna kampania billboardowa śląskiej Fundacji Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara budzi cały czas wielkie emocje. Plakaty z rysunkami maluchów bądź dzieckiem w łonie-sercu są prawie na każdym rogu ulicy w każdym większym mieście w Polsce. W ostatnim czasie jeden z billboardów pojawił się również w Pleszewie. Wiadomo, kto stoi za tą kampanią, ale ciągle nie wiadomo, dlaczego zdecydował się na zalanie Polski tyloma kosztownymi reklamami.

Najpierw dziecko w łonie-sercu, teraz hasła nawołujące do kochania się

Kampanię poprowadzono tak, że na początku, w listopadzie i w grudniu 2020 r., na billboardach i plakatach był sam tylko rysunek dziecka połączonego pępowiną z łonem w kształcie serca. Dopiero na początku tego roku pojawiły się na nich napisy „Hospicja perinatalne”, „Jestem zależny. Ufam tobie”, oraz adres internetowy fundacji: www.fundacjakornice.pl.

Dodatkowo można zauważyć też inne plakaty z tej samej serii: przedstawiające twarz dziecka z obrazu USG i napisem „Mam 5 miesięcy” oraz najnowsze - z napisem „Kochajcie się mamo i tato” (pisownia oryginalna, bez przecinka) oraz "Dziękuję Ci całym sercem".

Kosztowna reklama "Dziękuję Ci całym sercem"

Fundacja powstała w 2018 roku, a jej prezesem jest Mateusz Kłosek, właściciel firmy Eko-Okna w Kornicach będącej jednym z wiodących producentów stolarki okiennej i drzwiowej w Europie. Firma zatrudnia kilka tysięcy osób, a jej przychody w 2020 roku przekroczyły 2 miliardy złotych.

Kampania pro-life prowadzona przez fundację na pewno nie należy do tanich. Za sprawą dwóch aktywistek: Martyny Kaczmarek i Pauliny Zagórskiej oszacowano jej koszt. Wyceny kampanii na prośbę pań dokonał Dom Mediowy Media People . Według wyliczeń ekspertów kampania tylko do 1 lutego kosztowała już około 5,5 mln zł.

Fundacja Kornice - Nasze Dzieci

To inicjatywa charytatywna, bazująca na trzech filarach: Edukacja – Wiara – Zdrowie. Jej celem jest wspieranie rodzin, jako naturalnego i najważniejszego środowiska wychowawczego dla człowieka. Jednym z podstawowych zadań, realizowanych przez Fundację „Nasze Dzieci” jest program wspierania macierzyństwa, oraz ochrony życia nienarodzonych od momentu poczęcia dziecka. Udzielamy wsparcia kobietom m.in. w ich pracy, już na etapie ciąży, by mogły realizować się nie tylko na gruncie zawodowym, ale także rodzinnym.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pleszew.naszemiasto.pl Nasze Miasto