Jak tłumaczą organizatorki, inspiracją do przeprowadzenia zajęć było pobudzenie ciekawości poznania świat poprzez przeprowadzanie doświadczeń i eksperymentów przez wychowawcę grupy Dorotę Kot-Waliszewską.
Pokazy kolorowych doświadczeń ukazujących barwy jesieni dla dzieci pięcioletnich przygotowała autorka innowacji pedagogicznej ,,Mali przyrodnicy- badam i obserwuję(II edycji) Ewelina Kuczyńska przy współudziale Marty Łyskawki. Warsztaty pozwoliły dzieciom zamienić się w prawdziwych naukowców i zgłębiać najciekawsze zagadnienia związane z jesienną pogodą, jednocześnie świetnie się bawiąc.
W świat nauki wprowadzili najmłodszych uczniowie klasy VII b Dorota Kocerka, Nicola Wolniak, Alan Garsztka oraz Szymon Kucała. Uczniowie pod kierunkiem swoich nauczycielek stworzyli minilaboratorium, w którym każdy przedszkolak mógł posługiwać się sprzętem laboratoryjnym i bawiąc się w odkrywcę, poznać i z łatwością zrozumieć wiele zagadnień przyrodniczych. Zajęcia rozwijały kreatywność dzieci, ucząc je otwartego myślenia , nie pozwalając zgubić naturalnej zdolności do ciągłych poszukiwań i zadawania pytań. – Dziękujemy przedszkolakom i opiekunom za wizytę w naszej szkole – mówią inicjatorki zajęć.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?