Pokaż się jako lider świata kreacji i biznesu
Współczesny świat stawia przed młodym człowiekiem wiele wyzwań. Kreatywność, komunikatywność i szeroki punkt widzenia to wartości, które są jednymi z najważniejszych czynników warunkujących sukces w życiu społeczno-gospodarczym. Dlatego Wydział Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu wraz z marką Hochland postanowili dać szansę uczniom szkół ponadgimnazjalnych na odkrycie tajników współczesnej ekonomii organizując dla nich konkurs, który ma na celu wyłonienie przyszłych liderów świata kreacji i biznesu. "Chcemy pokazać, że o ekonomii można mówić w sposób ciekawy, dostosowany do młodego odbiorcy" tłumaczy dr hab. Agnieszka Ziomek z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - pomysłodawca i organizatorka projektu.
WABIK - daj się poznać biznesowi, daj się poznać wykładowcom
Zasady konkursu są przejrzyste. Każda osoba lub grupa osób, które chciałyby udowodnić, że to właśnie oni zasługują na miano przyszłego lidera kreacji i biznesu muszą wykorzystać swoją wyobraźnię i wykazać się kreatywnością w nakręceniu 30 sekundowego filmu promującego jeden z produktów marki Hochland, nawiązując jednocześnie do przeprowadzonej przez tę markę kampanii społecznej. Autorzy najlepszych filmów zostaną zaproszeni na galę finałową, która odbędzie się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie uczniowie będą mieli szansę poznać wykładowców oraz praktyków biznesu. Pula nagród jest szeroka, organizatorzy oferują między innymi poznanie od środka funkcjonowania międzynarodowej marki, co zapewnią praktyki w Hochland, a także odkrywanie tajników tworzenia zapierających dech w piersiach materiałów video w ramach szkoleń w profesjonalnym studio TV na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz praktyk w agencji filmowej i wiele innych.
Cel naszego konkursu? Twój sukces
Promowanie szerokiego, praktycznego i ciekawego podejścia do gospodarki od zawsze było domeną Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dzisiaj ta tradycja jest kontynuowana poprzez tworzenie szans dla młodych osób na poznanie tajników ekonomii i odkrycie jej innej mniej skomplikowanej strony. Celem działań w ramach projektu WABIK jest kształcenie kompetencji młodych osób w zakresie public relations, reklamy i marketingu, rozwijanie wyobraźni i odkrywanie potencjału kreatywnego wśród młodzieży oraz zwiększanie świadomości z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu. "Public relations i komunikowanie stanowi ważny element funkcjonowania we współczesnym życiu gospodarczym - dlatego proponujemy młodym ludziom taki właśnie konkurs" podsumowuje mgr inż. Marcin Leszczyński z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - jeden z organizatorów projektu.
Na zgłoszenia organizatorzy czekają od 20 marca do 8 maja 2017 r. Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu można znaleźć pod adresem www.eka.ue.poznan.pl
Wszelkie pytania można kierować do dr hab. Agnieszki Ziomek z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. E-mail: [email protected] oraz tel. 61-856-95-64
Źródło:mgr inż. Marcin Leszczyński,Wiceprzewodniczący Rady Doktorantów
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?